Bebeğiniz erken doğduğu için sizi ve dünyaya anca adapte olmuş ilk zamanlar uyuması bu yuzden olabilir, minicikken göğsünüzde yatırın zaten bir aya yatamayacak, ben bile annemin göğsüne kafamı koymayı seviyorum o minik nasıl sevmesin, güzel cümleler kelimelerle onu sevdiğinizi söyleyin hepsi normal kucak istemesi kaç yaşına gelirse gelsin normal, yeni bi yere geldi korkuyor tek bildiği şey sizin kokunuz kendisini ancak öyle güvende hissediyor