Arkadaşlar merhaba,
Kızım doğduğundan beri bio natural bez kullandım, kızım şu an 14 aylık en son aldığım paket içeriğinde ki bezler farklıydı sürekli sızdırma yaptı, pişik yaptı. Firma ile iletişime geçtiğimde yenilendiğini son içeriğin çok iyi olduğunu söylediler, ben de problemi anlattım çünkü ilk kez pişik durumu da yaşamaya başladık. Bezleri incelemeye gönderdim.
Bu sıkıntıyı yaşayan var mı?