Crnpyrz Merhaba sevgili anneler Oğlum 13 aylık 4-5 gündür gece 1 de kalkıp oturuyor. Dün uyanıp ağlamaya başladı. Yaklaşık 2 saat ağladı. Susturamadık en son banyo yaptırdım. Karnı açtır dediler denedim yemiyor. Sebebini bulamadım sizce neden olabilir.