Bu Bizde de var ama hangimizi sevdiği için yapıyor hala anlamış değilim 😂 babasına gidiyor, seviyor, telefonda, Evde baba, baba diye geziniyor. Tüm gün benimle olmasına rağmen akşam Mutfakta iş yaparken, babasının yanında durmak yerine Mutfağa yanıma geliyor. Hadi içeri git diyorum babası içeri çağırıyor ama nafile:)🤷🏼♀️