Esoz1110 Kızlar cok zengin olsaydınız eşiniz çalışmıyor olsaydı kendi paranızla onu bakarmıydınız calısmasın otursun evde istermiydiniz🙂
endegerlima Esoz1110 çok zengin olsaydım bakardım tabiki ama sürekli evde olsun istemezdim yani konu parayla alakalı değil surekli dip dibe olunca olmuyor ama her türlü kendi paramla bakarım eşim sonuçta
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Esoz1110 Bakardım ama oda boş oturamazdı, illa birşeyle uğraşırdı. Balığa vs giderdi, kendimize küçük bi sera yapıp yiyeceğimizi çıkartırdı (🍅 🥒 🍆 🌶️ vs)
linosko1 Esoz1110 evin işini yapacaksa yemekti oydu buydu bizim gibi iş görecekse birde cocuk bakarsa bakardim tabi👀😂 ama yan gelip yatacak olmaz 🫠
tineanigra Esoz1110 ne kadar zengin olursam olayım kocam evde oturup karı parası yemeyi hazmedecek adam değil illa çalışır
MissPhalange tineanigra ya bu cevaba karışasım geldi. ‘Karı parası’ ne demek allah aşkına. Kadının kazandığı parayı neden aşağılık bir şeymiş gibi söylüyorsunuz?
Aklimideliricem Eğer para kazanmak zorunda olmadaydık şuan bile göndermezdim😂😂 eşim evdeyken çocuklar da bende ayrı mutluyuz 😂
Meri-Mel Esoz1110 Hemen küçük bir kasaba bahçeli ev alırdık sera yapardık ,balık tutmaya giderdi eşim eşime dükkan açardım elektrik malzemeleri satan 😊🌸🤗🙈 Ay hayali bile güzel 🥰♥️