berra_berra Çocuk doktoru baktırdır ilk. Bu rutin kalça çıkığı testinde farkedildi. 2 ay doktor oyaladı, küçük dedi, sonra gene geçmedi çift bez tak dedi. Taktım gene geçemedi. Sonra ortopediye gittim ve maalesef sağ bacak tam çıkıkmış. Ölçümlerde tam çıkık demediler hiç ama bu süreçte hep ölçüm değeri düşüyordu. Sanırım süreç boyunca olan oldu. Doktor en başta oyalamasaydı bizi belki bu kadar olmayacaktı.