PeekaBoo_ arttık o yasa kalktı canım 2022 aralık ayına kadardı. Suan her türlü dava açılması lazım. 2023 Aralık da Kzıımı 1harfini eşim yanlış yazdırmış cok arastırdılar daha ozman avukatlar dava için 20 bin TL istemişlerdi. 🙄
Biz sonra ombudsman a yazdık ordan ilgilendiler değiştirdiler cok şükür 😄 bizim işimiz değil ama bakalım demişti karsıma cıkan memur saolsun