Merhaba bilgisi olan vardır illa. Bizim sağlık ocağımız değişti önceki sağlık ocağının verdiği tarihte yenisine geldim ve aşımızı yapamayacaklarını söylediler çünkü 18 Ağustos doğumluyuz 1 haftası var daha dediler. Yani demem o ki diğer sağlık ocağı hep aşıları farklı tarihlerde yaptığı için aşıların tutmama ihtimali olduğunu söylediler. Şimdi ben napayım Allah aşkına ya tutmadıysa aşıları 🤦🏻♀️🥺