Ciqdem benim ilk kizim 5 yaşına girecek 5 sene öncesi almıştım o zaman yenidoğan aparatli falan yaygın degildi. Benimde cok teferruatli degil ama üzerinde 3+ yaziyor. Sağlık ocağında ebe ye sordum oda 3 ay olsun oyle kullan dedi. 2 ay 14 gunluguz bizde.