kilicik bebeğim tam 2 aylıkken bende yaşadım aynı şeyi inanılmaz korkmuştum, benim bebeğim her emzirme sonrası boğuluyordu nefret ediyordum emzirmekten boğulacak bişey olacak diye ama çok şükür olmadı öyle durumlarda ters çevirip sırtına vurun, alnının ortasına dokunun kendine geliyor ve mutlaka her emzirme sonrası gazını çıkartın ki kusmasın. Büyüdükçe geçiyor merak etmeyin