Svgcarim miniksavasciveannesi 4 binlerde kesem göründü yarın kalp atışı için gidecem 6+4 şuan sizin çok erken 3 binleri geçmesi lazım görünmesi için. İyi düşünün ilerleyen günlerde anca görünür ❤️
miniksavasciveannesi Svgcarim inslllah bakalım 🤲🏻 darısı başıma sağlıcakla gelsin bebiş güzel güzel dinleyin kalp atışlarını 😍🥰
bebemiz miniksavasciveannesi tarihi yanlış görmüşsünüz 15 inde 300 lerde 17 sinde 700 lerdeyse artma değeri çok iyi randevuyu erkene çekmeyin bence
miniksavasciveannesi bebemiz evet yanlış 1 u saniyodum 15 imiş yazılar iç içe girmiş sonradan farkettim cekmicem de birşey daha sorcam sağ tarafim kasik ağrım oluyo gele geceleri normal mi ilk oğlumda olmadi bu şekilde çünkü
bebemiz miniksavasciveannesi yani ikk zamanlar kasık ağrısı normal diye biliyorum ama randevuya gidince mutlaka sorun
miniksavasciveannesi bebemiz dun çok şiddetli ağrıdı dayanamadım bugüne randevu bulduk gitti enfeksiyon varmış .s 2 hafta sonra gel dedi ilaç vermicem şimdi bol su iç dedi ve minicikte olsa keseyi gördük 😍
CeydaST miniksavasciveannesi 1 hafta ara ama 2 günde 2 katına çıkması bekleniyor 7 günde en az 3 kere 2 ye katlamış olması gerekiyor
bebemiz miniksavasciveannesi anladım geçmiş olsun 3 litre su için o halde. Keseyi görmenize sevindim🙏🏻
miniksavasciveannesi bebemiz evet doktorda bol su dedi en beceremedim konu 🙈 çok saolun eşlik ettiniz 🩷