miniksavasciveannesi Kızlar ben gebeliği çok erken öğrendim habire kan istiyolar her verdiğinde beta yukseldi ama kese gözükmüyor kalınlaşma var deniliyo 2 gebeliğim ilkinde böyle birşey yaşamadım biraz korktum açıkçası 🥺
bloggeranne miniksavasciveannesi 1000 olmadan kese görünmez bende 2. Gebeliği erken öğrendim 14.10 ile biraz bekleyip sonra kan verin mesela gününüz geçince zaten şuan hamilesin sadece kese için bekle kan vermek istemiyorsan sağlıcakla al kucağına inşallah 🥰
CeydaST miniksavasciveannesi 6binlerden sonra görünüyor. 4 günde 1 kan vermeniz kafi. 4binlerde gören drlar da var iyi ise cihazları
bebemiz miniksavasciveannesi ben aşırı erken öğreniyordum gebelikleri 2500 lerde iken görünüyor kese şimdi kendinizi yıpratmayın şu an 700 ise 2 gün sonra ortalama 1400 olur 2 gün daha geçse 2800 yani çok merak ediyorsanız keseyi en erken 4 gün sonra gidin. Kalınlaşma dedikleri rahim duvarı kalınlaşması o bebeği tutmak için hazırlamış demek kendini kalınlaşarak.
3kedili2bebekli miniksavasciveannesi ben 732 değerden 2 hafta sonra kese ondan da 1 hafta sonra kalp atışı duydum bebeklerim 7 haftalık olmuştu daha erken acele etmeyin
miniksavasciveannesi bloggeranne günüm geçti çok ya bende geç gitcem bidaha dedim 30 una aldım insllah çok teşekkür ederim🥰
miniksavasciveannesi CeydaST bin bile olmadık çok yavaş mi yukseliyo acaba 5 günde bir aldılar kan ilk 30 la öğrendim sonra 300 lerde birşey smdide 760 oldu bakalım artık nasip 😀 ay çok strest yaptim niye gozukmuyo falan diye 🙈
miniksavasciveannesi bebemiz ilk oglumuda 25 le ogrenmistim bende çok erken öğreniyorum ama oğlumda böyle birşey yaşamadım değişik hissettim valla .s
CeydaST miniksavasciveannesi 2 günde 2 katına falan çıkar. 7 8 gün sonra kan verirsen muhtemelen görünecek kadar büyümüş olur. Kaç günde bir kan verdin en az 2 günde %60 artış olması gerektiği söyleniyor
Mommyhann miniksavasciveannesi 2000 ken falan görünüyor kese bende cok erken öğrenmiştm kese gözükmemişti doktor alttan baktı muayne etti öyle gördü hatt kalp atışınıda dinletmişti ama ultrasonda kalp atısını alamamıştı sonrq doktor değiştirdim alttan baktırmak cok tehlikeliymiş
3kedili2bebekli miniksavasciveannesi o değerle belli olmaz aslında ama 4-5 haftalık falandır son adet tarihinin bitiş gününden hesaplayın
NmalkoC miniksavasciveannesi benımde 650 falandı doktor çok erken keseyi göremeyebiliriz demişti görmüştük biz sanırım çok normal bence sizde erken öğrenmişsiniz
patatess Daha erken çünkü ben de 654 ile öğrenmiştim 1 hafta bekledim gitmek için. Endişe etmeyin karından ultrasonda anca 3binlerde gözükür diyor doktorlar.
birazquality miniksavasciveannesi benim kese 1400de bile görünmemişti dış gebelik olabilir demisti doktor sonra farklı bi ultrasonla baktılar karanlık ortmda zar zor minnacık bi kese görünmüştü 3 haftalık demisti doktor
CeydaST miniksavasciveannesi 1 haftada az yükselme olmuş ta belli de olmuyor. Rabbim gönlüne göre versin inşallah
bebemiz miniksavasciveannesi bir haftada bayağı az yükselmiş canım istersen 2 günde bir kan vererek takip ettir . Rahim duvarı kalın olması iyi bir şey en azından dış gebelik ihtimalini azaltır ama yine takip ettirmek lazım inşallah olumlu ilerler