Valla olumsuz konusmayim diyorum ama uyumayacaksın eğer çocuğun benim çocuk gibiyse asla uyumayacaksın uyumak haram olacak benim kızım 2 yaşında gece ikide uyudu ve beste kalktı şuan zombi olarak yazıyorum bunu tam üç saat uyudum ve akşama madar bu üç saatlik uykuyla devam edeceğim öğlen uyudugunda yanına yatsam yemegi kim yapacak kalkınca kör kütük aç kalkıyor zaten mutfakta uyanıkken iş de yaptırmıyor tek başına da asla oynamaz hayattan nefret ettim evlendigime de çocuk yaptığıma da bin pismanım bir çocuk her konuda da sorunlu olur uykusu yemesi oynaması banyosu her şeyi ama her şeyi illallah ettim hayattan nefret ettim iki yıldır bir çocuk hiç mi uyumaz küçükken de kolikti ağlardı sürekli ama sürekli ağlardı aylarca dışarı çıkamadım aglamasindan dolayı hayattan nefret ediyorum artık hiçbir şey mutlu etmiyor beni edemez de sadece koca bir pişmanlık.