Merhaba,ben iki ay önce oldum. Kızım 7 aylıktı. Bir gece yatış oluyor ertesi günü çıkarıyor. 4yerden delik ile safrayı alıyorlar. Çok fazla ağrı olmuyor. Sadece ameliyattan sonra soğuk almaman ve yağlı yiyecek yememen gerekiyor. Çorba olarak bile yağsız olması gerekiyor. Ben ameliyatın 2. Günü yağlı çorba içtiğim için gece acillik oldum. O derece ağrı yapıyor. Sonrasında yediklerine içtiklerine dikkat edince hiç bir şeyin kalmıyor. 10gün sonra da dikişler alınıyor.