Sanırım anesteziden kaynaklanıyor ya da annelerimizin hurafesidir bilmiyorum :) ben de anlattığınız gibiydim, günde kaç kez çarşaf değiştiriyordum hesabı yok. Bununla birlikte çok da üşüyordum. Doğuma gidene kadar yanan ben, doğumdan sonra yorgana sarılıp yatıyordum hem de temmuz ayında. 6 ay olacak, hala geceleri normalin dışında terlerim.