Merhabalar iyi geceler bebeğim 11 aylık 1 yaşına giricek hemen hemen çok dikkat ediyorum hal hareketlerime eşimde söylüyorum rol model oluyoruz güzel örnek ebeveyn olalım yani elimden geldiğince birşeyleri göstermeye anlatmaya konuşmaya özen gosteriyorum hiç kızmıyorum ne yapsada sorun yok nasıl halledelim diyorum anlamasada algılayabiliyor sorun yok annecim diyorum. Yani Baska neler yapmalıyım bilmiyorum annelerimiz sizce çocuklarınızı güzel yetistieebiliyormusunuz yada oluyor mu?