ikizkom bunu bu şekilde hesaplamayın çünkü şu an bebeisleriniz sizin yanınızda değil muhtemelen, bebeklerimin biri 1690 biri 1750 doğdu 25 günlükken ikisi de 1800 bile olmamıştı ve doktorlar çok normal diyordu sonra zayıf doğani 28 günlükken taburcu ettiler o kilo almaya başladı 37 günlükken kilolu doğani taburcu ettiler 1780 grla teslim aldım sonra her ay 1 kg kadar aldılar ve toparladilar şükür siz kilo hesabı yapmayın kendinizi strese sokmayın