Uykuya çok direndi mizmizlandi baya. Bı ağrı geldi yıktı evi masajlar yaptık calpoll verdim meme de bile ağladı gözleri kıpkırmızı oldu uykusuda vardı. Ne yaptıysam susturamadik en son meme de ağlaya ağlaya iç çeke çeke uyudu anlam veremedim az önce uyudu. Akşam mercimek çorbası sonra hipp kayısı mama yedirdim avakado muz elma püresi verdim ne dokundu anlayamıyorum neden olabikir apandis falan oluyor mu bu aylarda korktum açıkçası