aselileannesi 6 ay 14 günlük kızım bir aydır beşiğe yatırdığım gibi diken batmış gibi ağlıyor. Doktor diştendir dedi ancak sadece yattığında yapıyor bunu başka yerlerde uyutmayı da denedim ama nafile. Uyku düzeni oluşturmaya çalışıyorum sabah 7’de uyandı 8:30’dan 11’e kadar uyudu öğlen 14:30-15:40 arası uyudu sonrası gece 22 olana kadar ağlama direnme ile geçti. Şu an yine iki dakikada bir gözü kapalı mızmızlanıyor ne yapacağımı şaşırdım uykusuzluktan mahvoldum çözüm yolu bilen varsa yardımmm 😩
bestetnc aselileannesi 6.ay atağı yaşıyorsunuz zorlu bir süreç biz de yaşamıştık ama uzun sürmüyor uykudan uyanıp sizi ister. Ayrılık korkusu oluyor bu dönemde o nedenle sık uyanıp arar sizi. Bizim 2 hafta sürmüştü sonra eski rutine döndük ama biliyorsunuz her çocuk aynı değil kiminin atağı bile olmuyor kimisi uzun kimisi kısa sürüyor o nedenle umarım sizinki kısa sürer ☺️
hera96 Merhaba, karanfil yağı sürün damaklara , buruna deniz suyu damlatın, odanın penceresini açık bırakın bir az