busra200120 benim çok şiddetliydi ağrı geldiği anda yerlerde kıvranıyordum kilitleniyordum misafirlikte oldu bir kere ben kadının müsait odasına gidip uzandım 2 büklüm benim ağrımı bitek sıcak suya nane koyunca geçiriyordu saframa bakıldı temiz çıktı endoskopiye girdim bebeğim emiyor diye canlı girdim doktor bizzat midemin içini gösterdi full yara ve muhtemelen o yaralar sırt tarafıma doğru daha yakın yerlerde balon balon beyaz şekildeydi gavisvon rennie hepsini kullandım hiç bir işe yaramıyor bende . En son çare hacamata gittim mide bölgeme atıldı 25 günde 1 kere ağrı yaşadım oda eskisi gibi şiddetli değil bilmiyorum böyle şeylere nasıl bakarsınız ama ben birazda olsa rahatladım kudret narı öneriliyor bide