2124 Slm kızlar 38 yaşındayım 3.5 yaşında oğlum 7.5 yaşında kızım var Rabbım sağlıklı uzun ömür versin inşallah bıda düşğnmüyoruz kı çok zorlanıyoruz tek bakıyorum zaten ılkı tup bebek 2. süpriz oldu iyiki de oldu çok şükür ıkısıne de aslında doktorum tüplerı bağlayslom dedı çevremde herkse bişi dedı bağlatmadım şimdi de pişmanım ya nasıl korunuyum spiral önerirmisinz yan etkısı neler kayar mı nasıl kayar hangisi iyi nasıl yapılmalı yoksa hap mı ıyı oda cpk mu kılo aldıroyo zayflamaya uğraşıyorum zaten bunlara ek zatwn prezervatıf ve geri cekılme yapcam ama yıne de kafamda soru işareti olmasın içim rahat olsun deri içi implant nasıl olr nolur bana bi çare 😔
1tosbikinannesiyim 2124 maşallah bi kız bi erkek ne güzel benim de 4 aylık oğlum var bende hiç bi yöntem bilmiyorum daha doğrusu tecrübe etmedim sanırım bende spiral taktıracağım ilaç falan onlar biraz sıkıntılı oluyor 2. Düşünüyorum ben çünkü
Honki_Ponki 2124 Bacım 40 yaşındayı. 3 tane çocugum var benimde 22 yaş 17 yaş ve4 .5 yaşında en küçügü ben prezervatif ve geri çekilmeyle korunuyorum baglatmayı bende hiç düşünmedim ben bu şekilde korunuyorum dedim digerlerinde kendimiz korunduk 3de isteyerek oldu rabbim verdi de çok şükür ama ne yalan söylim 40dan sonrada çocuk düşünmüyorum bende yapanlara da helal olsun diyorum benim kafa kaldırmıyor aetık bebe işini 🙈🤭
Mommyhann 2124 5 yıllık evliyim ilk 1 yıl cocuk istemedik prezarvatf sonrasında istedik 3.ayda tuttu doğumdan sonra yani 3 yıldır da prezrvtfle korunuyoruz çok şükür olmadı bişey ama ilişkinin basında takmak cok önemli bence basında takmayanlar bu yolda hamile kalıyor gibi geliyor bana
hera96 Merhaba, implant hormonları etkiliyor ve ödem toplanıyor ayrıca adet düzensizliyi oluyor, sprial ise kayma olasılığı oluyor ve adetde kanama artışı gözlemleniyor,
2124 Honki_Ponki Allah bağışlasın aynen artık belli bı yaştan sonra kafa kaldrmıyo artık korunmuşsnuz o şeklide cok ıyı
Honki_Ponki Haa ben dogum kontrol hapıda kullandım daha önce ama kilo milo aldırmadı o bünye meselesi bence ama ben ne spiral nede baglatmadan yanayım şahsen dini acıda da dogru digil diyen kesimde var insanın aklı karışmıyor da degil yani
2124 Honki_Ponki Aynen kafam cok karıştı tüpleri bağlatmak hem din açısından hem sağlık açısındam pek önermedıler gerci tüplerı bağlatma fikri doktorumdan geldı sakıncalı olsa neden söylesın bılmyorım ya 7 ay oldu doğım yapalı korkudan yaklaşamıyoz bırırımze gecen gün ayıptt söylemsı yaklaştı bırde yumurtlama gunumdu korkudan üzerimi bile cıkarmdan yüzeysel yakınlaştı ama nereye kadar böle devam etcem
guldenurcinar 2124 eğer ki dini boyutu düşünürsek korunmak bile doğru değil ☺️bende çok araştırdım ama bakamayacağım çocuğuda doğurmak ne kadar doğru bilemiyorum tabi.
2124 Ya prezervatif gerekırse cift bile taktırım tam güvenebilsem bu sefer pişma olıp adete kadar stres olmak istemıyorum
damlanurunannesi11_ Kaan-Afra20192014 yakınımız yeni doğum yaptı tüpleri bağlattı çok rahatım şuan oh be diyo 😅
2124 Bu bi hastalık değil etiketi değiştridinz ama sadece kadınlarla stresimi paylaşıyorum bilgi alıyorum