Maalesef çocuğumdan bahsetmiyorum kendimden bahsediyorum kızım on bir buçuk gibi uyudu ben hala uyanigim uyuyamıyorum aslaa sabah da kalkamıyorum alarm kursam olmuyor kızım da geç uyanıyor bir de bu aralar babası evde uyanınca emziriyorum gözü kapalı babasına veriyorum tekrar uyuyorum hiç bir şey fayda etmiyor nasıl uyuyayım naisl kalkayim bazen kızım da uyanmiyor çok üzülüyorum on ikide çıkıyoruz yataktan onu da etkiliyor