AADY Merhabalar hipospadias amelıyetı ıcın doktor araştırıyorum var mi bıldıgınız onerdıgınız bi doktor amelıyat yaptırıp ta sıkıntı yaşamayan,işinin ehli olan bi doktor arıyorum
Duyguyil AADY merhaba bende daha önce baya post açtım pek bilen olan yok galiba.bix ankaradayız aydın yağmurlu yapacak bizim ameliyatı çarşamba inş 😢😢
Sumkaya @AADY AADY merhaba Dr Salih somuncu İstanbul bezmialem hastanesinde çalışıyor. Hemşireyim calıstığım hastanedeydi eskiden yaptığı ameliyatları ordan biliyorum
Omer_Asaf81 AADY merhaba bizde daha kucuguz 3.5 aylık erbuğ keskine gidiyoruz istanbul tıpta 1 yasinda yapicaz dedi su an beklemedeyiz
AADY Duyguyil merhaba gecmıs olsun sıze Bızım daha yaşımıza var deneyımlerınızı paylaşırsanız çok mutlu olurum derecesi nasıl sızınkının çok gecmıs olsun sımdıden
Duyguyil AADY uca yakın delik ama eğrilik var şu an 6 buçuk aylık.sizin ne kadar nerdesiniz ?fırsat bulursam yazarım tabi .sonda takılı kalacak 1 hafta .2 saat üzerinde sürecek sanırım ameliyat
AADY Duyguyil merhaba ben Ardahandayım burda zaten yok yeter ki ıyı bi doktor olsun Ankara ıstanbul buralara bakıyorum
Bebek07 Duyguyil merhaba benım oglumdada var .dr u kım onerdı pekı ısın ehlı olması lazım dıyorlar .bızede 1yas sonrası dedıler .hangı hastanede acaba o dr
Duyguyil AADY bende ardahanlıyım 😃ay ne tesadüf .bizim doktoru bi araştır istersen.6 ile 9 ay arası olması lazım dedi hareketlenince sonda çıkması gibi bir durum olabiliyor oda çok riskli sonrası için.
AADY Duyguyil aaa öylemı ne tesadüf araştırayım bende sız de sonrasında bılgı verırsınız ınslh fırsat bulursanız
Duyguyil Bebek07 merhaba biz baya araştırdık herkes aynı ismi verdi . Özel muayene si var.ankarada güven hast de yapılacak .1 yaş üzerine bırakılmaması gerekiyor biz birkaç dr ka görüştük sizde araştırın derim
Duyguyil Merhaba bugün ameliyat olduk.2 saat sürdü beklemek çok kötüydü.başarılı geçti operasyon.bundan sonra 7 gün sonda ya dikkat ederek geçecek.sormak istedğiniz birşey olursa yanıtlarım
Omer_Asaf81 Duyguyil merhaba cok gecmis olsun ne mutlu ameliyatiniz guzel gecmis sonrasinda neler yasadiniz cok mu zor bir surec biraz bahseder misiniz.
SedaEceAlp Merhaba benğm oğlumda 3 yaşında hala yaptırmadık. Genel anestezi olması gerek dediği için doktor eşim büyüsün öyle yaptıralım dedi bekliyoruz bizde
Duyguyil Omer_Asaf81 5. Gün bugün ameliyatta beklemek çok stresli.sonrasında ağlayarak uyanması sakinleştirme aüreci.1 beden büyük bez aldık .sondanın bakımı bez değişimi önemli 3 kişi şart.fitil verdi ağrı kesici olarak onu yerleştirmede zor oluyor ağlıyor baya.bizim sonda tıkandı pipiden çiş geldi sondayı dr un verdiği suyla temizleyip çektik açtık .sargılarımız çıktı sondanın çıkmasını bekliyoruz 🙏
Omer_Asaf81 Duyguyil peki birsey daha sorucam hamileliginizde progesteron hormonu kullanmis miydiniz dusuk tehdidine karsi?
Duyguyil Omer_Asaf81 dr da ilk onu sordu .bi kere progest iğnesi yapıldı.onun dışında kullanmadım .ama hareketlilik artmadan yaptırmak lazım bez değiştirmek şimdi bile baya zor oluyor
Omer_Asaf81 Duyguyil anladim canim bende arastirirken rastladim bu bilgiye benim kanamam olmustu ve iki kere vurulmustum