Merhaba sevgili anneler bebeğim tam 3 aylık son 1 aydır dengesi çok bozuldu gece 10:00 dan sabah 5:30-06:00 a kadar asla uyumuyor 5-10 dk şekerleme dışında oda en fazla 10 dk sürüyor sonra akşama kadar hep uykulu uyuyor acıktığında kalkıyor altını değişiyorum oyun ve derken en fazla 1 saat uyanık tutabiliyorum napabilirim ya benimle aynı durumda olan varmı tüm önerlere açığım bizimde hayat düzenimiz maalesef alt üst oldu güne çok geç başlıyoruz tüm işlerimiz aksıyor özellikle eşimin kızım iyi olsunda bunlar sorun değil ama en çok üzüldüğüm gece salgılanan büyüme hormonundan faydalanamıyor benmi hata yaptım bilmiyorum ama doktora sorduğumda gece gündüz kavramını anlamaz henüz demişti en son 2 aylıkken şimdi tekrar bi götüreceğim ama bakalım nasıl olacak gece gündüz farkını nasıl öğretebeilirm nasıl yapabilirm uyku eğitimi düşündüm ciddi rakamlar ve henüz o eğitimi alacak ayda değil kafam iyice karıştı anlayacağınız