Kızlar sorum başlıkta bugün asi oldu ama ebe ateşi çıkmaz ilaca gerek yok dedi ama ben yinede tedirgin oldum şimdi ölçtüm şuan 37 ateşi yüksek değil ama 38e falan çıkarsa bu ilacı verebilir miyim komsumda vardı istedim yarına kadar yarın calpolun morunu alicam.