Cigdemcey Bebeğim 37 günlük sadece anne sütü alıyor fakat kabız 6 gün yapmadı doktor fitil verdi yaptı sonra tekrar 6 gün oldu tekrar fitil verdik ama bu kabızlık neden olur acaba fitil dışında alternatif ne olabilir yardım edin lütfen
nzlkc Cigdemcey her doktor gerçekten başka bir şey söylüyor. Gittiğim doktorlar bebek anne sütüyle besleniyorsa 10 güne kadar normal diyorlar. Benim bebeğim arada mamada yediği için ve sürekli ıkındığı için ( göbek fıtığı oldu bu yüzden) mamasının içine zeytinyağı katıyordum. Birde poposuna zeytinyağı sürüyordum yapıyordu sizin bebeğiniz kadarken şimdi 3 aylık olmak üzere her gün kakasını yapıyor