cokcocuklu jesiyyy 2 ay önce normal doğum yaptim göbeğim 4 aylık hamile gibi 🙄 emzirdigim icin yemektende kisamiyorum korse taktim hep ama hic faydasi olmadi 😏
Meltem1 Çok dertliyim bu konuda bende göbeğim gitmiyor 3 aylık olduk sezeryan ile Doğum yaptım psikolojim bozuldu yemeğimde Yok zaten oturtamıyorum kızım uyuduğunda yemek temizlik sabah 8 aksama kadar oturamıyorım ama gitmiyor 😒 Spora gitmeye zaman Yok zaten 😒
Sedaemiralp Bizde 4 aylık olduk emziriyorum emzirdiğim halde gitmiyo kilolar üstüne birde 8 kilo aldım napıcaz akşam 6 diyetine başladım bakalım nasıl olucak 🙄