Esdoel canım , öncelikle kendini ve bebeği üşütmemeye çok dikkat et , METSİL diye bir damla var onu dene çok güzel bir damla 3 gün sonunda iyi gelip gelmediğini anlarsın zaten o iyi gelmezse bide Nurse Harveys var o da çok güzel onu dene ama dediğim gibi öncelik üşütmemek , karnına havlu ısıtıp koy ütüyle ısıt ve karnına koy o da çok rahatlatıyor umarım bir an evvel atlatırsınız 🤗