Bronsitten dolayı 6 gün serviste yattık ve kesinlikle beslenmedi . Bugün tartildi kilo vermiş 700 gram ☹️ çok üzüldüm hamd olsun iyi olduk eve çıktık ama bı an ne yapacağımı şaşırdım kilo aldırıcı olarak . Mamadan skldi iyice zaten biberon görmek istemiyor . Çok üzülüyorum çok zaten zayıf olarak doğduk 2400 görenler hep 6 aylikmi dedi ☹️ ne yapmam lazım atom hazırladım yoğurt mayaladim . İrmik muz . Kilo aldırıcı çorba un çorbası haricinde böyle kilo yapan çorba tarifi verirmisinz .