mustafasina Annesi sizsiniz, en iyisini ve en doğrusunu siz bilirsiniz. Maşallah 8 aylık bi bebek için 2-3 kaşık bile tadımları için yeterli, siz çeşitliliğe özen gösterin, alerji durumu var mı yok mu ona bakın sadece. Çok yerse de bu sefer kabız olur yine besin reddi yaşarsınız.. Anne sütü alıyor olması, en büyük nimeti.. Maşallah..Subhanallah..