cilekkizz Evde doğal yöntemlerle ne yapabilirim ? Özellikle öküsürük için Sarmısaklı bi yöntem vardı bilen var mı ?
lceLady cilekkizz Ayagin altına zeytinyağı sarimsak kürü yapip Yagindan surebilirsiniz 3-4 dis sarimsak kesin küçük küçük Biraz limon ve biraz bal karistirin 1 tarli kasigi verin sabah aksam iyileşene kdr
lceLady cilekkizz Pekmez ve tereyağı yapabilirsiniz Ihlamur verin iyi gelir Birde dut kurusu alin icirin öksürük icin oda iyi gelir
SweetMom__ cilekkizz Tereyağ ısıtın kaynatmayın sonra içine 1 kaşık pekmez koyun verin aradan 10 dk sonra su verin. Geçmiş olsun. Ateş varsa düşmüyorsa doktora götürün. Odanızda buhar makinesi kullanınin.
cilekkizz lceLady teşekkür ederim. Zeytinyağı ve sarımsak kürünü bi kapta bekletebilir miyim ertesi gün de kullanmak için ?
lceLady cilekkizz Ayaga sürülmek icin olani istediginiz kadar durabilir bozulma yapmaz. Kavanoza koyun durur ben 1 sene boyunca tutmustum ama digeri taze anlık yapılmalı hemen bekletmeden bebege verilmeli
tomvejerry cilekkizz 1 yaşını doldurduysa verebilirsiniz diye biliyorum ama ben ilk başlığı görünce sizin için sandım siz yinede doktora görünün küçük bebeğiniz ihmal etmeyin balı da sorun hem