ikibaloglanannesi ikibebelianneolucam hayır almayın kesinlikle. Bu sefer ona bağımlı olacak oyuncaklarıyla bile oynamaz. Boyama kitabı alın resim defteri alın oyun hamuru alın onun yerine Mümkünse çocuğunuz ortaokula gidene kadar tablet ve telefon almayın
afraybars1 ikibebelianneolucam sakın alma bin pişmanım kaldırdım sakladım tableti kayboldu dedim oğlumada. Çocuğun huyunu suyunu değiştirdi resmen bacım
tomvejerry ikibebelianneolucam günde bir saat veriyorsan telefonunu ver tablete ne gerek var ki onun yerine kumbarasında kalsın çocuğun parası hem iki yaşında çocuğa tablette almayın yaa
Temizlikperisi ikibebelianneolucam bence almayın küçük daha bide onun yerine aktivite oyuncak alabilirsiniz kendi kendine oynamasını öğrenmesi gerek tablete oynıyarak kendini geliştirmez🤔😊
taa O yaştaki bebege acaba yasi kapasitesinde özel egitici biboyuncak mi alsaniz tablet parasi yerine zeka oyunu alip oynatsaniz ? Aktivite masasi mesela . Bebege tablet almak nedir ya cidden şok oldum ama elestirmicem cok yazik valla .
Durununannesi3433 ikibebelianneolucam ikibebelianneolucam tablet yerine kitap alın kalem alın boyama yapsın. Hem evden çalışıyorum hemde 2 çocuğum var büyüğü 39 aylık artık 37. Ayda tv izlemeye başladı oda günde 20 dk çiçeriği temiz çizgi film. 2.5 aylık bebeğimde en az 2 sene ekran olmayacak. Çok zor geliyor bana ev dağınık. Az önce herkes uyuyorken duşa girdim ev toparladım . Şu an gece 00.40 saat ve ben yatağımda telefona göz atarken gördüm postunuzu. Diyecrğim o ki annelik zor evet ama bu çocukları dünyaya getiriyorsak zorluklarına göğüs gereceğiz
BuzluKahve ikibebelianneolucam İki bebeli anne olacakmışsınız. O zaman ne yapacaksınız şu an bile 1-2 saat en azsa?
aycacaner ikibebelianneolucam ay ne kadar değişik yorumlar var. bnmde oglum var 2 bucuk yasinda ozellikle tablet almadim cunku ewde tablet vardi ztn arada veriyorum ha tablet ha telefon ayni sey değilmi ztn. Yani gerçekten anlamıyorum telefon veriyoruz diye cocugun yuzune bakmiyoruz hic oyun oynamıyoruz mi saniyor telefon hic vermeyenler ya. Zor durumda veriyoruz diyoruz hemen yuhhhh fln.tmm hanımlar siz vermeyin en iyi anne sizsiniz biz berbatiz hey Allahım
ikibebelianneolucam aycacaner vermeyenler 7.24 bebesiyle ilgilenen bizde eline telefonu verip ekmek su vermeyip kendi kendine takılsın aman diyen anneleriz ya millet annnnca bos konuşuyor harbi
aycacaner ikibebelianneolucam yapabilene bravo o ayri amaaa Allah askina arada tel verioz die cocuga oyuncak kitap fln yasakladik gibi dusunmeniz cok komik😂 ayrica 400 tl ye tablet olmaz bacım mumkun değil ya bozuk ya dolandiricidr o
[silindi] Vallahi bir arkadaşim var çocuğuna sabahtan geceye kadar izletiyor kendide işini gücünü makyajıni yemeğini yapıyor o çocuğa hiç bir şey olmadı en son tablet almış . Ben günde yarım saat izletiyorum çocugun huyu değişiyor
aura_meselesi_bu_sekerim ikibebelianneolucam biraz daha para biriktirin Bilgisayar alin tablet ufak kalir
Birdunyabircennetannesi ikibebelianneolucam Çocuklars telefon tablet neden alınır anlayamıyorum 2 yaşında daha neden yani