Merhabalar. 6 yaşındaki oğlumda geniz eti bademcik ve kulakta sıvı birikimi vardı. Birkaç ay KBB doktoru takibinde tedavi uygulandı. Sonra yine kontrole gidip geçmediyse ameliyat demişti ama tedavinin iyi gittiğini söylemişti. Sonra biz gidemedik okula başladı birtakım olaylar oldu derken birkaç ay da öyle geçti. Şimdi bademcikler hastalık mevsiminden de ötürü oldukça şiş durumda. internette ve instagram da takip ettiğim doktorkar geniz eti bademcik aldırmayın diyorlar. Bu ameliyatı olanlarda kimisi aldırmayın diyor kimisi aldırın rahat etsin çocuk diyor. Benimde içim rahat etsin bir görüş daha alıyım diye bugün çocuk doktoruna gittim geniz eti alınıp alınmayacağını kbb doktoru söyler ben değil dedi. Siz ne diyorsunuz. Aklım çok karışık. Aldırsak rahat eder mi ya da tekrarlar mı ilerleyen senelerde. Yoksa aldırmasak mı.