Selamlar,benim kızım da yeni iki yaşına girdi,yatağına alırken baktım ateşi var 38.1.Gün içinde salyası vardı ve ağzı kızarıktı,diş çıkarıyor,üç tane azı dişini çıkarırken de böyle olmuştu.Diş ateş yapmaz deniyor normalde ama hafta sonuna da denk geldi,kara kara düşünüyorum yarın nasıl geçecek diye :(((