Arkadaşlar aklinıza gelicek herşeyi yaptım
Petek üzerine su
Odayı sürekli havalandırıyorum
Hava nemlendiricisi içine bazen fizyolojik serum bazen lavanta damlatıp çalıştırıyorum
Sıcak duşlar
Göğsüne havlu
Pekmez yediriyorum
Yarım saatte bir burnunu temizleyip çekiyorum
Ihlamur içiriyorum
Başına soğan koyuyorum
Yok yok ne yaptıysam hiç bişey fayda etmedi kızım 1 yaşında 1.5 haftadır ayni şekildeyiz gündüz uykusu denilen sey kalmadı yattığı an aniden öksürükten uyanıyor yastığınıda dik koyuyorum genze akmasın diye ama o da fayda etmiyor bende hastayım ya canım çıktı 5 dk oturamıyorum illet öksürük geçmiyor kızımın boğazları tahriş oldu artik. Var mı bunlar dışında kesin olarak geçirir dediğiniz şey?