caglatuncc Benim bebegimde 2 buçuk aylık maalesef aynı şeyi yaşıyorum kuvezde kaldı 10 gün kadar orda da emiyordu sütüm azdi ozaman tabi şimdi tazyikli geliyor iki çekse tıkanıyor nefesi bas bas bağırıyor geri kaldırıyorum nefesi açılınca devam etmek istemiyor biberonla içiyor ama akışı çok yavaş biberonun onda bile tıkanıyor nefesi göğsümü sağınca yumusayip azalınca emiyor bir süre mama da veriyorum ama çoğunlukla sağıyorum emmeyi tamamen bırakacak diye korkuyorum bende