Bebeğimin bebek arabası resmen parçalandı hani bir söz vardır ya eve kız giren dul çıkıyor diye, bebeğim doğdu doğalı gerçekten bu durumu yasiyoruz. Çocuk tentesi yerine zor durumlar için pusetini taktım 1 buçuk yaşındaki çocuğa haliyle küçük geliyor ve durmuyor. O yüzden bu ara eve yapıştım ama hasta olmayı başardım. Çalışırken senede 1 kez hasta olan ben 1 senede 10 kere hasta oldum herhalde. Eşimden geçmedi esime de benden geçti 😂 hani çocuk dogururken hücre yenilenirdi ben tam tersi sürekli hasta olur oldum. Bebeğimde emmedi normal kişilerden farkım yok aslında bilemedim. Sagolsun kimse destek olmaya da gelmez başkasından da bulasmadi