brglllckrrr Sütlaç yaptım sulu ve cıvık oldu kızlar kaselere koyup dolabada koydum belki soğuyunca katılaşır diye ama hala cıvık ne yapabilirim bilgisi olan varmı
elif006 brglllckrrr nısantayı su yada sütle açıp ıcıne koysaydınız buzdolabına koymadan onca kurtarabılırdık ama yenıden kaynatılırsa olur mu bılmıyorum
mucizeolsuun Katılaşmaz artık kaynarmı tekrardan bilmiyorum bu seferlik öyle yiyin amaaan herşey mükemmel olmak zorunda değil ellerine sağlık 😄