Kızlar selam benim bebem daha küçük 1,5 yaşında.Bez değiştirmekte zorlanıyoruz.
Kaka yapınca söylüyor.Bezini kendisi çıkarabiliyor.
Şu an eğitim versem , evde alıştırabileceğimi ve yapmak isticeni düşünüyorum.
Ama bilgim olmadığı için kafamdaki sorular şunlar..
-Eğitime başladığımızda bezi çıkarmak zorunda mıyız?
Bezliyken başlasak bu sürece , dışarıda ve gece de bez takmaya devam etsek.
Hani bırakmak zorunda değil ya alışması için iyi olur mu?