buseasss beneğim 4 aylık işe dön dediler,tıbbi raportörüm evden çalışma imkanım var yani. Evden çalışıcam dedim yapmadıklarını bırakmadılar yasaya göre iştende atamazlar ben analık izni bittikten sonra ücretsiz izin kullanmadım çünkü. Evdeyim kızımla beraber ama anne kv ya da eş destek olacak kimse yok uyudukça işimi hafta içi halletmeye çalışıyorum. Süt iznim 1.5 saat mesaiye 1.5 saat erken bırakıyorum benimde cts pzar yok eşim hafta tatiline geçince devamını yazarım diye planladım ama bakalım kısmet