Malum şu salgina yakalandım
Ciddi anlamda cok öksürükle bogustum,sesim kısıldı artik.
1,5 hafta direndim bildiğim tüm yontemleri denedim ama sesim duzelmeyince mecbur gittim hastaneye.
2 hafta oldu halen düzelmiş değilim
Velasil bu hastalik oldugundan beri sol kasık bolgemde yumruk gibi sert bisey var ve öksürdukce acıyor.
Bu durumun öksürme ile alakasi olabilir mi? Acaba
Kist değil onu biliyorum daha once yasadigim icin eminim o değil
Cok oksurmekten kasik fitigi falan olabilir mi🫢
Ve agrida var