blogokur_ Uyku sırasında sürekli ses çıkarıyor eli kolu oynuyor sanırım gazdan dolayı. Ama kucağımda uyurken hiç ses çıkarmıyor ve derin uyuyor. Bu durum ne zaman geçiyo ? Yani bu uyurken ses çıkarmalar ne zaman geçer herkeste var mı?
3kedili2bebekli blogokur_ 3-4 ay gibi geçer ama ses çıkarmak isteyen her türlü çıkarır 14 aylık uykusunda konuşuyor 😂 kucağınızda anne kucağı ve daha dik pozisyonda gaz sancısı rahatlıyor o yüzden ses çıkarmıyor güvenle uyuyor