Hanımlar merhaba yüzümde 3 4 tane siyah ben var küçük aldırmak istiyorum böyle hiç mutlu değilim hangi poliklinikten randevu almam lazım devlet Hastanesi’nde yapiliyomu ve çok acılı biseymi korkuyorum biraz önerilerinize açığım yaptiraniniz oldumu nasıl bir. Süreç acaba