asenakm ben malesef yapamıyorum ve bu durum nedeniyle bunalımın eşiğindeyim. Günde onlarca dosya, makale okuyan, metinler yazan, evraklar dolduran, boş vaktinde de resimle ilgilenen biri olarak kendimi şu an bomboş bir kutu gibi hissediyorum. Yeni anne olmak en zoru ama bir de bunun yanında senelerce çalışıp sonra eve tıkılmak da çok zor.