aycoregim bizimde başımıza ilk defa geldi bebeğim suan 7 aylık doğdugundan bu yana beslenmeden sonra kendini geri atiyodu emerken acı çeker gibi emiyodu en son bi nöbet geçirdi eeg ve mr lar temiz çıkıyodu en son sandifer sendorumu yani şiddetli bi reflü oldugunu öğrendik yani babasında dedesinde amcasında babannesinde kronik reflü var sanırım genetik.Nörolojik olarak bir sıkıntısı olmasada şuan bebekliği biraz zor geçiyo doktor kendiliğinden düzeliceğini söyledi 18. Ayı buluyomus.şuanda iyi bir doktor araştirip gitmeyi planlıyoruz.çünkü kızım herşeyi yapabiliyo ama bu sendrom etkiliyo gelişimini