marsi Kızlar 2 yıl önce yaşadım bunu sonra kızıma hamile kaldım andcak ondan sonra düşükten sonra yani sol kasık hep ağrıdı şişiyor ağrıyor 2 yıl oldu ya kadın doğum bir şey göremedi bu durumu yaşayan oldu mu benim gibi?
zeyinci marsi geçmiş olsun bende yeni gördüm bu postu bende de çok ağrı oluyor siz ne yaptınız geçti mi
marsi Azıcık üşüsem kasığım şişiyor sol taraf beni mahvediyor kızlar ya pazartesi doktora gidecem ancak neden olabilir ki bu doktor kanserden şüphe etti hemen eline ceviz büyüklüğünde bir şey geliyor mu dedi baktım şükür yok öyle bir şey
AhsenEla03 marsi benim sağ tarafımda vardı dediğiniz gibi üşürsem ayakta kalırsam yağmurlu rüzgarlı günlerde acıyo ağrıyo ama ben sezeryanla doğum yaptım2 yıl arayla iki kere doktor düğüm attığımız yer orası olur böyle ağrılar demişti
zeyinci AhsenEla03 bende 2 yıl önce sezeryan yaptım benimde çok ağrılar oluyor kasıklarımda soğuklarda evet daha çok ama geçmiyor ya genel olarak ağrı hep var anlam veremiyorum
zeyinci AhsenEla03 evet çok gittim ama enfeksiyon var diyorlar ilaç antibiyotik fitil falan veriyorlar ama geçmiyor yani tekrarlıyor herhalde bide üşütme dikkat et diyorlar sizin ne durumda
AhsenEla03 zeyinci ya bende de sadece rüzgarda falan olurdu dikiş yerlerinde yanma sızlama gibi dinlenince falan geçerdi ama eylül ayından beri idrar yolu enfeksionu oldum tam anlamıyla geçmedi hiç onun yanması var kasığımda ve vajinada