Merhabalar,
Sezaryen doğumum esnasında doktorlar üzerime yüklenerek bebeğimi çıkardılar(bazı normal doğumlarda da yapılırmış sanırım), kesiyi küçük tuttuklarını bu sebepten kafayı zor çıkardıklarını kendi aralarında konuştular.
Sezaryen ameliyatta bu şekilde yüklenme normal mi, siz de benzer durumlar yaşadınız mı?
Bebeğimin boynunda eğrilik var ve gözünün beyazında kırmızı leke var, bunları araştırdığımda zorlu doğumlarda oluşabileceğini öğrendim, bu sebepten merak ediyorum.