Kızlar bebeğim bir hafta sonra 1 yaşına girecek biliyorum erken diyenler olabilir ama son bir aydır ne zaman odaya girsek uyanıyo ve saatlerce uyumuyo kalkıp bana bakıyo ve ağlamaya başlıyo. Bunu denemek için bi süre eşimle tv odasında yattık maşallah mamaya kalksa da 10 dk içinde geri uyudu hep. Ama dün annem bizdeydi ve biz yine yatak odasında yatmak zorunda kaldık gece bi uyandı mama içse de 2 saat boyunca yatmadı. Uyuyo beşiğe koyuyorum uyanıyo ağlıyo. Uyuttum odadan çıktım annemin yanına geldim peşimden uyumuş sabaha kadar. Ben de sabah ani bi kararla odasını ayırdım gündüz uykularıyla başladım ki alışsın biraz ama kendimi tuhaf hissediyorum 😔 sanki kötü bi anneyim ben of bilmiyorum biraz uzun oldu ama konuşmaya ihtiyacım var 🥹