caglaay Kızlar Bursa da olup fisher price köpek alan var mı bugün bimden kızı olup mavi alan varsa benimde oğlum var bende de pembe var değişelim hiç içime sinmiyor oğlumun pembe etekli köpekle oynaması ☹️😬
caglaay caglaay üstte kal ☹️ hala Bursa da BİM’den kızına mavi köpekçiği alan benim pembemle değişecek birini arıyorum 🫠🤦🏼♀️😬
ReisinKizi caglaay bime bin liraya gelmiş o köpek internwtte falan o fiyata yokmuydu ordan alsaydınız keşke
suhedaaaaa caglaay Kullanıcı adı ebrucar bir konuşun belki değişirsinizzzzz o da pembe kulaklı olsaydı keşke diye yazmıştı
caglaay ReisinKizi sadece mavi gelmiş bime bize hediye ama geldi bende bugün bime geliyor kızına alan var mı maviyi diye boş şansımı deniyim dedim 🥲
caglaay suhedaaaaa o kadar iyi kullanmayı bilmiyorum forumu resim atmayı falanda bilmiyorum mesela 🥲 etiketleyebilir misin ebruyu acaba ayrıca senin aklın da kalan gereksiz bilgiyi yerim 😬😬🫠💖
aaslanbeyy Merhaba köpekcigin kalbine uzunca basınca şarkılar sırayla calıyormus deneyebilir misiniz o şekilde oluyor mu ben yaptım benimki olmadı sırf o yüzden almıştım 😢
aaslanbeyy caglaay oğluşum var Malesef 🤣taa Kocaeli’den bulup İstanbul’a geldi köpekçik 🥰 İnşallah bulursunuz