anayimbenn_ Kızlar bebeğimin her ay bir fotoğrafını çektim 1 aylık 2 aylık 10 aylık gibi. Bunları bir çerçeve de toplamak istiyorum. Bana fikir verebilecek olan var mı. Sizin yaptığınız ya da beğendiğiniz görsellerin fotosunu atar mısınız. Fikir olsun bana da